fbpx

Pole Startti (60min.) aikuisille 8 krt./4 vkoa

Tunneilla opetellaan tankotanssin perusteita kuten pyörähdyksiä, istuntaa ja seisontaa sekä lattia-akrobatian perusteita. Tankotanssi sopii kaikille ikään tai voimaan katsomatta ja on hauska tapa kehittää lihasvoimaa, notkeutta ja tasapainoa.

Kurssi on tarkoitettu ensikertalaisille ja vasta-alkajille. Tällä kurssilla perehdymme tanko-otteisiin ja turvalliseen tankotekniikkaan. Peruspyörähdyksien lisäksi opit seisomaan ja istumaan tangolla. Pääset myös kokeilemaan ohjaajan avustuksella ensimmäisiä inversioliikkeitä, eli olemaan tangolla pää alaspäin. Aloittamiseen et tarvitse aikaisempaa liikuntataustaa! Sisältää 8h opetusta 4 viikon ajan. 

Varaukset varausjärjestelmän kautta tästä kohdasta Kurssit.

Vaatteet: Lyhyet shortsit ja perustoppi pitojen helpottamiseksi. Alkulämmittelyssä ja pyörähdyksissä on hyvä olla pitkät housut/säärystimet ja pitkähihainen paita. Ei koruja! Kurssilla yksi tai maks. kaksi urheilijaa per tanko.

Kurssit toteutetaan, jos ilmoittautuneita on väh. 7.

 

Pole Fitness Taso 1/2 aikuisille (60 min.)

Tunti sopii liikkujalle, joka hallitsee tankoakrobatian perusteet. Osaat esim. tehdä inversioliikkeen, kaksosen, skorpionin, kiivetä ylös.
Ohjaaja antaa kuitenkin tason mukaisia liikkeitä jokaiselle liikkujalle! Sopii perustekniikat ja perusliikkeet hallitseville sekä hieman lajissa edistyneille liikkujille. Turvamatot käytössäsi tarvittaessa.

Vaatteet: Lyhyet shortsit ja perustoppi pitojen helpottamiseksi. Alkulämmittelyssä ja pyörähdyksissä on hyvä olla pitkät housut/säärystimet ja pitkähihainen paita. Ei koruja! Yksi urheilija per tanko.

Tunti pidetään, jos varauksia on min.3

FlexyBody+
Spagaattikoulu – koko kehon tavoitteellinen venyttely(60 min.)

Et tarvitse aiempaa urheilutaustaa tälle tunnille. Miehille sekä naisille.

Tavoitteellista liikkuvuutta ja notkeutta? Kaikenikäisille? Kyllä, olepa hyvä!  Tämä tunti sisältää erilaisia turvallisia venyttelytekniikoita avustuksella ja ilman. Tunti suunniteltu urheilijoille ja akrobatian harrastajille, mutta myös muille elämäänsä lisää notkeutta kaipaaville. Säännöllisen käynnin tuloksena vahva ja liikkuva keho. 

Varustus: pitkät housut ja pitkähihainen paita, sukat, voi käyttää myös säärystimiä tai villasukkia

Tunti pidetään, jos varauksia on väh.4

 

 

POLE BASICS (60 min.)

Tunti sopii liikkujalle, joka on käynyt POLE STARTTI-kurssin tai POLE STARTTI -intensiivikurssin.
Ohjaaja antaa tason mukaisia liikkeitä jokaiselle liikkujalle!

Voimaliikkeitä, notkeusliikkeitä, pyörähdyksiä, seisontoja, kombinaatiota. Staattinen ja pyörivä tanko.

Tankotanssin perustekniikkaa, liikkeitä (esim.kaksonen, skorpioni, inversio yms.), pyörähdyksiä, istuntaa, erilaisia kiipeämistekniikoita, seisontoja, liikkeiden kombinaatioita. Tämä tunti sopii hyvin Sinulle, joka on käynyt Pole Startti -kurssin. Tason mukaista opetusta. Turvamatot käytössäsi tarvittaessa.

Vaatteet: Lyhyet shortsit ja perustoppi pitojen helpottamiseksi. Alkulämmittelyssä ja pyörähdyksissä on hyvä olla pitkät housut/säärystimet ja pitkähihainen paita. Ei koruja! Yksi urheilija per tanko.

Tunti pidetään, jos varauksia on min.3